#4 Mikołajkowo czyli pierwsze przygotowania do świąt

     Dzisiaj święto ku czci Świętego Mikołaja czyli tak zwane tradycyjnie w Polsce Mikołajki. Jest to dla większości dobrze kojarzony i mile spędzany dzień. Jak wiadomo piątego grudnia czyścimy dokładnie nasze buty, a z samego rana dnia następnego sprawdzamy co się w nich jest. Dzieciaki  mają niesamowitą radochę znajdując prezent, najczęściej w formie słodyczy od Świętego Mikołaja, ale również  i starsi potrafią w takich momentach znów stać się dziećmi.
    W związku z tym, iż dzisiaj jest 6 grudnia zostało nam coraz mniej czasu do Świąt Bożego Narodzenia. Tradycyjnie w tym okresie zaczynają się przygotowania. Jak to zwykle bywa pierwsze kroki to przystrajanie domu. U mnie już od kilku dni trwają prace nad tym aby stworzyć świąteczny klimat. Moja mam wyjątkowo mocno zaangażowała się w tym roku. Sama nawet postanowiła zrobić większość ozdób. Znalazła dużo ciekawych pomysłów na internecie oraz stworzyła ozdoby według własnej koncepcji. Dzisiaj zostawiam wam kilka zdjęć jak to zaczyna u mnie być świątecznie, ale już niedługo wstawię kolejny post o przygotowaniach do świąt oraz zademonstruję własnoręczne dzieła jakie powstały w moim domu.
Mam nadzieję że post wam się spodobał, wyczekujcie kolejnego ;) i Pozdrawiam wszystkich w świątecznym nastroju :D





Komentarze

  1. Masz ślicznego bloga i dałaś super inspiracje świąteczne. Te wstążki na krzesłach to niby taka prosta i oczywista sprawa, a sama w życiu bym nie wpadła. Zrobię w tym roku bliskim niespodziankę :-)

    Zapraszam też do przeczytania artykułu, jak można ozdobić mieszkanko na Boże Narodzenie za pomocą słodkości i w ogóle jedzenia: http://domifikacje.pl/porady/pysznie-i-pieknie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny artykuł, uważam, że pomysł z wykorzystaniem jedzenia i słodkości to super sprawa.

      Usuń
  2. Ostatnie 4 lata pokazały mi, że przygotowania do świąt to jeden wielki wyścig - z czasem, pieniędzmi. Zaczęły zanikać te chwile, kiedy święta to rodzina, spokój, chwile refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !
    Zapraszam również na mojego bloga :)
    Zachęcam do zostawienia opinii. Dopiero zaczynam :D Pozdrawiam !!!
    http://claudiatysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz