#5 NOWY ROK ---> Czas na zmiany ;)

Tak więc nowy rok  zawitał. W sumie to już jakiś czas temu, tylko ja jak zwykle z lekkim opóźnieniem wstawiam posta... Niestety tak to już ze mną bywa, przyszedł nowy rok, dużo zmian, obowiązków i pracy co powoduje brak czasu. Właśnie... dużo zmian, mówi się, nowy rok czas na zmiany tak więc też zmiany zawitają i tutaj na blogu. Wraz z rozpoczęciem nowego roku naszły mnie nowe pomysły. Jednak, że chciałabym uprzedzić, iż w związku ze zbliżającą się dużymi krokami maturą, nie mogę obiecać regularności w prowadzeniu bloga. Będę starała się wstawiać przynajmniej jeden post w tygodniu, ale wiadomo czym bardziej będę miała zapracowany tydzień tym mniej postów się w nim pojawi, natomiast gdy znajdę więcej czasu będę starała się wszystko nadrabiać :D 

Co do zmian w moim życiu związanych z nadejściem 2017 roku to pierwszą z nich jest rozpoczęcie intensywniejszej pracy nad sobą. Jak wcześniej już wspomniałam, zaczęłam chodzić na siłownię i zmieniłam nieco mój tryb życia. Początkowo było to głownie zapoznawanie się z ćwiczeniami, dietami i zmianami, ale od teraz nadszedł czas na intensywną pracę.
Rozważam również wprowadzenie serii postów związanych właśnie moimi treningami i rezultatami. Jeśli są tu jacyś zainteresowani tą kwestią to dajcie znać ;)

Wszystkich, którzy mają noworoczne postanowienia związane z siłownią, zmianą trybu życia, ogólnie mówiąc ciężką pracą zachęcam, że warto. Trzymam za was kciuki, za wasz sukces. Również możecie podzielić się ze mną swoimi planami czy może już osiągniętymi rezultatami. Możecie pisać publicznie zamieszczając komentarze lub pisać osobiście do mnie na mojego maila (olka98st@gmail.com).

Komentarze

  1. Jestem jak najbardziej za postami z efektami Twojej pracy nad sobą! To nie tylko zmotywuje czytelników ale i Ciebie :) Trzymam kciuki i zaczynam obserwować żeby niczego nie przegapić, może mnie też zmotywujesz :)

    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zamierzam od tego roku zacząć ćwiczyć,niestety rozwalenie kolana uniemożliwia mi to na jeszcze miesiąc,ale jestem dobrej myśli :D
    Pozdrawiam Pa0lka :*

    _______________________

    http://pa0lka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz