#3 Dieta, trening, odchudzanie...

Ostatnio często poruszanym tematem jest kwestia odchudzania. Diety i treningi wszelkiego rodzaju. To, że chcemy o siebie zadbać, uzyskać wymarzoną figurę i czuć się dobrze w swoim ciele... nie ma tu nic złego. W granicach zdrowego rozsądku oczywiście. Katowanie się jednak nic nie dającymi dietami lub co gorsza głodówkami jest to jedynie głupota, przez którą możemy poważnie i trwale sobie zaszkodzić. Dużo dziewczyn, nastolatek jednak z niewiedzy brnie w tą stronę i z reguły kończy się to dla nich w najlepszym wypadku tylko rozczarowaniem natomiast w najgorszym poważnymi problemami zdrowotnymi.
W najbliższym czasie mam jednak zamiar zamieszczać więcej postów na ten temat ze względu, iż sama podjęłam się takiego małego można rzec wyzwania dla samej siebie. Mimo, że nie mam ani nigdy nie miałam problemów z nadwagą czy też niedowagą, to postanowiłam sobie przejść na nieco zdrowszy tryb życia i pod szlifować swoją figurę. Niespełna miesiąc temu właśnie podjęłam się tego i zaczęłam od zapisania się na siłownię i ustaleniu sobie zdrowszej diety. Moje postępy i rezultaty będę na bieżąco opisywać i pokazywać, jeśli oczywiście zainteresuje was to bardziej przyłożę więcej pracy i starań co do postów na ten temat ;)
Możecie również napisać co wy o tym myślicie i jaki jest wasz stosunek do tego. Może również i ktoś z was obecnie jest w fazie treningów i diet lub w najbliższym czasie zabiera się za tego typu wyzwania?

Komentarze