#3 For beauty 1' - Czyli kilka moich prostych sztuczek ;)

Od czasu do czasu mam zamiar zamieszać posty dotyczące urody. Podzielę się z wami moimi sposobami, trikami i sztuczkami, które stosuję na co dzień. Niektóre pewnie będą wam znane, a niektórymi być może uda mi się was zaskoczyć.
Na dziś mam dla was jeden z najlepszych dotychczas sprawdzonych przeze mnie sposób, który cały czas stosuje.
Metoda na zdrowszą skórę, paznokcie i przede wszystkim włosy; w szczególności chwalony jest tu efekt szybszego wzrostu włosów. Kiedyś słyszałam o tym, ale nie pamiętam dokładnie gdzie, lecz dopóki nie przetestowałam sama nie byłam przekonana. Mowa tu o tzw. "drożdżach piwowarskich" czyli witaminach z grupy B. Oprócz zastosowań, które wyżej wymieniłam znajdują one również inne zalety takie jak: przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, pomagają w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego i prawidłowych funkcji psychologicznych.
Do ogólnych zalet tego produktu należy również jego przystępność oraz niska cena. Ceny wahają się w granicach 12-16zł w zależności od producenta i ilości kapsułek. Ja w zeszłym tygodniu zakupiłam o nazwie Lewitan - drożdże piwowarskie za niecałe 15zł, w opakowaniu 200 tabletek. Zapewniam, że jest to dobry i sprawdzony przeze mnie sposób, jeśli tylko stosuje się go regularnie według zaleceń na opakowaniu. Efekty co do szybszego wzrostu włosów są oczywiście indywidualne. Na moim przykładzie mogę opisać, że przed stosowaniem tych tabletek moje włosy rosły średnio 1-1,5cm miesięcznie teraz szacuje się tak na około 2-2,5cm, czyli od 0,5cm do 1cm miesięcznie to bardzo duża różnica jak na powolny wzrost włosów. Jak też wcześniej wspomniałam to kwestia indywidualna, więc efekt u niektórych może być nieco lepszy lub gorszy, dlatego też nie możemy z góry oczekiwać nie wiadomo jak wielkich rezultatów. Być może komuś mój sposób się sprawdzi i będzie z niego zadowolony. Jeśli podobają wam się tego typu posty i chcielibyście ich więcej dajcie znać w komentarzach :D

Komentarze

  1. Kurcze naprawdę przydatny post! Mam problem z włosami pomimo ,że stosuję odżywki i specjalne szampony dalej są takie nijakie niby ładne ale chciałam czegoś nowego i dosłownie Twój post spadł mi z nieba. Jak dostanę pieniądze od mamy od razu kupię. Oczywiście obserwuję i dziękuję za komentarz! Zapraszam do mnie -> http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje więcej postów na temat pielęgnacji włosów i nie tylko, więc zapraszam na kolejne moje triki może i znów któryś przypadnie do gustu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz