#8 Powrót z "małego raju"

W piątek wieczorem wróciłam z mojego małego najcudowniejszego zakątka czyli tzw. przeze mnie "małego raju". Niestety w te ferie byłam tam tylko 3 dni co jest zdecydowanie za krótko. A o jakie miejsce chodzi...? Już tłumaczę jest to miejsce, gdzie można oderwać się od rzeczywistości, zapomnieć o troskach i zmartwieniach. Miejsce, do którego każdy chce wracać, pełne spokoju, radości i miłości. Miejsce gdzie można odpocząć i przebywać z naturą. Dzisiaj mam dla was krótką fotorelację z wyjazdu, jeśli bardziej was to ciekawi to z chęcią napiszę następny post i dorzucę więcej zdjęć ;)




Oprócz zdjęć nagrywam również filmiki z każdego wyjazdu, już zaczynam pracę nad kolejnym, ale jak na razie zapraszam również do odwiedzenia mojego kanału na YT https://www.youtube.com/channel/UCraTEFynJth4ddmDkhd8VHA
gdzie znajdziecie relacje z poprzednich wyjazdów. :D

Komentarze

  1. Piękny koń..zazdroszczę pasji :)
    Pozdrawiam,
    http://welldonebeef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koń wspanialy tylko szkoda, że nie mój, ale dziekuje i pozdrawiam również 😉

      Usuń

Prześlij komentarz